Dagen efter...

Tog en sovmorgon efter en lyckad grillfest hos Josse och sedan satte jag igång med att städa ur min gardrob. Vilket tog sin lilla tid, lyckades rensa ut en hel del faktiskt! Så nu är det fint även där, måste säga att jag känner mig lite stolt! Sådana tråkiga saker man bara skjuter upp i vanliga fall. Precis som mitt lilla bankbesök jag måste göra, men ändå inte gör. Tänkte att jag skulle ta en liten omväg efter Julia, ska hem till henne och lämna ett litet brev som hon ska ha i Tokyo om en stund. Sen fyller hon ju år när hon är borta med så det får givetvis bli en liten grattis hälsning med i brevet! Ska även hämta en karta över Athen som jag ska få låna av henne, kan vara bra och ha så att vi hittar när vi är där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0