Grattis till alla studenter!

Nu är det många som tagit studenten, så grattis till er alla! Var på studentfirande hos Fanny så jag missade alla man skulle velat säga grattis till och eventuellt ge en liten blomma här i gislaved, men så är det. Måste erkänna att jag är väldigt glad att det inte var jag i år, utan at det är ett år kvar (även om mamma tkr att man kan börja plera i tid?!xD), så att jag kanske kan hinna komma på vad jag vill göra efter gymnasiet. Lutar mot att plugga vidare till Mäklare, men hur? när? och var? Ja, som sagt det finns lite frågor som måste besvaras... om jag inte hinner ändra bana innan dess. Ett sabbatsår har jag med funderat på... Frågorna är många och ovissheten stor, så jag hoppas att man känner sig tryggare om ett år. Även om det nästan ändå måste skrämma skiten ur en... På så sätt är studenten tragisk och sen har man alla man kommer tappa kontakten med...Fast det positiva är att man slipper skolan? Börjar sommarlovet före oss, vilket måste vara skönt! Har visserligen bara en engelska inlämning kvar, sen är det bananskal som gäller som en viss smart fröken Svensson sa. Onsdag ska bli kul har inga lektioner då, så ska hitta på något roligt ett gäng då=)

Det var väl allt från mig för tillfället!

Kommentarer
Postat av: Madde

Sista året, bästa året! ;) vad fint det blev! :P

2009-06-07 @ 21:47:00
Postat av: Linnea

Oja, det är då det gäller! tack:)

2009-06-07 @ 22:01:29
URL: http://linnealarzzon.blogg.se/
Postat av: Lala Blondini

Hur har din dag vart? Puss!

2009-06-07 @ 22:11:08
URL: http://lalaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0