Återträffen

Några dagar så här in på sommarlovet har man hunnit med att bland annat träffat tjejerna från gamla klassen! Var hos Skogen och åt god middag hon hade gjort sen spelade vi något charad spel as kul! Sen bröt vi för efterrätt, chokladfondue med olika frukter. Åt de första jordgubbarna för i år och provade hör och häpna en bananbit!:O Smakade mest choklad och det gillar jag ju, annars vet jag inte vad jag tycker mer än att konsistensen är hemsk xD. Återupptog spelet och gick vidare till studsmattan efter ett tag. Shit va kallt det var, tappade känslen i fötterna snabbt men det var det värt. Snygga kort tror jag att vi lyckades få medxD. Kanske kommer ett smakprov lite senare. En lyckad kväll var det i alla fall och hag tror alla hade kul, så skönt för alla har sin plats och alla bidrar till att det blir så galet kul varje gång. Men nu har jag inte tid och berätta mer, men en update kommer senare på vad som händer och sker.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0