Sjuk(t)

Nu är det bevisat! Jag är sjuk på riktigt, utöver feber och att svimma i köket så fick jag en impuls att jag skulle jobba matte:O Ni hör ju själva! För er som inte vet så går jag NvMv, man kanske ska gilla matte då? Tja, låt oss säga att vi har varit ovänner ett tag nu. Jag har helt enkelt inte fattat vad de menat, men nu verkar poletten ha ramlat ner. Kanske är det därför jag tycker kul. Hursom helst gäller det att njuta för det lär inte hålla i sigxD

Utöver varit hemma kollat tv och inte orkat med någonting och fått ställa in roligheter med Ida så har absolut inget skoj hänt. Det har varit en riktig skit helg, kunde inte ens njuta av att vi var lediga idag. Men imorron hoppas jag det blir bättre, ska fira brodern min då, så hoppas febern är borta då.

Något som är minst sagt sjukt är att alla 91:or börjar fylla 18, den bästa årgången som snart lagligt får korkas upp (fast den liknelsen kanske men skulle tagit när man fyllt 15 men nu syfter jag inte på det, utan på att vi får gå ut på pubar o dricka;P) Problemet nu blir bara alla födelsedagspresenter som man ska fixa, känns som att det ska vara det där extra verkligen ska finnas där nu. Klar med sofies i alla fall, campingsemester! Vi bestämde oss för att ta bilen (ännu en fördel med att fylla 18) lasta in tältet sätta i en bland cd och sjunga falsk (jag i alla fall, de andra sjunger bättrexD) sedan hoppas på det bästa väderet och återvända 4 dagar senare med några yttligare bilder till fotoboken:D

Ja det var väl allt från mig för ikväll, så får vi se hur lång tid det tar innan jag skriver igen;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Så du gjorde faktiskt matte?! haha kan inte du göra min med? (A)

2009-01-23 @ 23:28:29
Postat av: Linnea

Nej, jag gjorde inte det. Orkade inte gå o hämta böckerna som låg på övervåningenxD Men det faktum att jag kände för det är häpnandsväckande:O Jag kan hjälpa dig om du vill;)

2009-01-23 @ 23:31:26
URL: http://linnealarzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0