Lugn o skön musik + Städa = Går inte alls?

Eftersom febern hade kontroll över mig igår orkade jag inte att städa rummet, vilket är mer eller mindre ett krav i fall släkten ska komma. Så just nu sitter jag och funderar på hur länge jag kan skjuta upp det, kanske inte det smartaste? Det är ju bara såå tråkigt, att städa menar jag. När det väl är klart är det skönt med innan dess är en pina, så tänkte att om jag sätter på lite go fartfylld musik så går det kanske lite bättre. Fast nu är det så att jag fastnat med dessa goa lite lugnare låtarna som min gamla favorit The rose, men även en liten nykomligng (för mig i alla fall) Wating for my real life to begin - Colin Hay den är grym:P Lite rogivande gulligullvaggande, om ni förstår vad jag menar;)

Men nu ska jag ta tjuren vid hornen och se till att det blir lite fart här.

Kommentarer
Postat av: Olsson

Tackar Tackar

2009-01-24 @ 12:08:36
URL: http://olssonone.blogg.se/
Postat av: Madde

Ge dig med The Rose, människa!:O xD

2009-01-24 @ 12:28:46
Postat av: Linnea

Men den är ju såå bra;) Lägg märke till att jag sa en annan låt med, att du bara ska klaga!

2009-01-24 @ 12:35:32
URL: http://linnealarzzon.blogg.se/
Postat av: Joel

Undra vem som skickade den andra låten till dig ;-)

2009-01-31 @ 23:22:31
Postat av: Linnea

Det kan man ju fråga sig;)

2009-01-31 @ 23:25:35
URL: http://linnealarzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0