Gårdagen...

Jag har kommit på att folk ofta säger till vad man ska göra eller vad man inte ska göra, från alla håll kommer uppmaningar. För bara en stund sen ropade mamma att det var mat och när jag satt mig vid datorn igen så skriver Madde på msn och säger åt mig att uppdatera min blogg. Så nu sitter jag här och skriver, till och börja med visste jag inte alls vad jag skulle skriva om med när man väl satt sig så känns det som man skriver utan och att tänka, vilket är mer än man kan säga om min engelska uppsats som blev pannkaka rent ut sagt.

Nått annat som inte gick som planerat var gårdagen då jag och sofie skulle på bio. Efter en promenad i det kalla vädret med ett stop för att ta ut pengar kommer vi dit och får reda på att filmen inte kommit:O Skriv sånt på hemsidan? Dålig stil tkr jag allt, även om vi fick popcornkuponger och förnyade bioblijetter (ja de gick ut samma dag). Så vi traskade vidare till Ica köpte lite popcorn och ringde efter skjuts, när vi stod där och väntade så var det en liten kille som stötte på Sofie. Jisses vad svårt jag hade och inte börja gapflabba när han såg det, men när han var utom synhåll så brast detxD Hujeda mig, mkt prat blev det i alla fall och skratt med för den delen. Väl hemma hos mig satt vi på filmen Honey och kollade på den. Så det blev en bra kväll endå tkr jag allt:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0