14/4-2009

Nu var det galet länge sedan jag skrev något här, anledningen till detta är att jag inte känt mig inspirerad. Sen har jag börjat fundera på varför man egentligen har en blogg(?) Svaret på den frågan är nog väldigt olika från person till person, men jag kom fram till att jag skriver för min egen skull. Att bara kunna få ner mina tankar, ideér eller helt enkelt bara skriva om något så obetydelsefullt som min dag.

Tja, för mig och alla som bryr sig om mig så är den helt klart inte det, alltså obetydelsefull. För faktum är att det är klart att vi bryr oss. Fast vi bryr oss mer om vissa saker, vissa personer, de som betyder något för just oss, för mig.

Nu kanske ni tänker: Oj, hemskt vad "filosofisk" hon är, Aja hon har väl inte haft något annat för sig på lovet än att gå runt o grubbla... Haha, faktum är att det har varit riktigt hektiskt, men på ett bra sätt. Det har varit mestadels roliga saker som har hänt och jag har kunnat umgås med några underbara personer även om jag inte lyckats få tiden att räcka till alla. Är inte det tragiskt? Borde man inte ha tid och göra allt man vill? Träffa alla man känner för och träffa? Vi kan nog enas om att påskloven är alltför korta för och hinna allt, om man ens kan hinna allt? Nu när skolan börjat lär man ju inte få mer tid heller. Så jag har bestämt mig att göra det bästa av tiden jag har och försöka sluta klaga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte en dag för tidigt, unga fröken! ;D Sluta klaga ska jag också göra, en till klubb kanske?;D

2009-04-14 @ 19:13:57
Postat av: Linnea

Tror inte jag kommer kunna sluta klaga iofsxD men ska göra mitt bästa:P Haha, det kan vi göra;P

2009-04-14 @ 19:35:46
URL: http://linnealarzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0