Simma innan skolan =)

Liten snabb resume av dagen innan jag slocknar tänkte jag ska komma upp här på bloggen. Masade mig upp ur sängen tidigt som attan, skickade iväg ett sms till julia så att jag inte cyklat till badet ionödan. Fick ett riktigt hurtigt svar tillbaka och tänkte o shit vad har jag gett mig in på. Det hörde jag att att pappa undrade i  telefonen också när han ringde för att väcka mor min, lite av en tradition när han är bortrest att han ringer o väcker resten av familjen (vi kmr inte upp annnars?xD)
Väl i bassängen var det hur skönt som helst, hade inga linser i iofs så såg först inte Matilda där. Så nårra längder blev det och bastu efteråt, hur mysigt som helst:P Så det blir och göra om, ska bara komma ihåg att det är torsdagar som gäller (sagt onsdag hela dagenxD) Ännu mer motion blev det sen mot kvällen då jag gick en runda med Matilda, hur härligt som helst. Sen vidare till styrketräningen fast då satt jag mest o pratade(A) Till mitt försvar har jag varit duktig ändå;)

Så för er som aldrig provat simma på morgornarna, prova!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0