Första dagen

Idag har skolan börjat och i samband med det även mitt nya "nyttiga liv". Hur många gånger har jag inte sagt detta och gång på gång misslyckats. Fast denna gången ska jag lyckas! Eller i alla fall klara längre än mina kära vänner tror jag klarar! När de skulle säga hur länge de trodde jag skulle klara, tänkte jag shysst nu sätter de väl några timmar eller 3-4 dagar? Till min stora förvåning så sa Julia 3 veckor och Sofie 4:O Så nu är det upp tidigt på morgonarna för en liten runda och inget godis som gäller! Fast popcorn är tillåtet, hur hade jag annars klarat mig?!? Det svåraste kommer bli att sluta med chokladen, men det ska jag klara! Haha, känner hur jag sitter o peppar mig själv här, kan behövas iofs.
Nu kom mamma hem från jobbet, så ska upp o käka lite mat.

Äta bör man annars dör man!


Kommentarer
Postat av: Madde

Ska du upp ocg GÅ på morgonen, när man kan SOVA?:O

2009-04-14 @ 20:13:20
Postat av: Linnea

Ja, varför inte? Ska se hur man mår av det tänkte jag. Sen klara det längre än vad de tror jag kan;)

2009-04-15 @ 21:19:26
URL: http://linnealarzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0