Utkast: Nu var ...

Nu var det längesen något nytt inlägg kom ut här på bloggen, så tänkte att det var på tiden att jag gör något åt det. Sen sist jag skrev har jag mer eller mindre haft fullt upp, jag har varit i fjällen och flyttat bland annat. Vi får se om det dyker upp något mer ingående av de "stora händelserna", men som det ser ut nu så slopar jag det och koncentrerar mig på vad som komma skall, vilket kanske inte är särskilt mycket just nu.

Har nämnligen lyckats få en "härlig" förkylning, så kan inte vara med på vare sig gympa eller träning. Har ju börjat på med simningen igen, även om det är en nya klubb med nytt folk. Brukar vara lite nervöst när man kommer in som ny, men de har funkat väldigt bra även om jag knappt hunnit börja. Har ju min gamla Mathilda som jag känt sen lång tillbaka sen har jag ju träffat alla innan med, men det är roligt ändå att man kan hoppa in så bra i ett så tajt gäng ändå. Var med på bandyn som spelas på fredagar och även om jag inte är något vidare hade jag jätte kul. Så nu hoppas jag att jag blir frisk så att jag kan börja träna på rikigt nån dag i veckan.

Ha de bäst allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0