Söndag 14/9 (Matte)

Jag har märkt att jag pluggar som bäst på söndagsmorgornar, att bara kunna ta upp boken när man vaknar och sätta tänderna i exempelvis matten, vilket är det som behövs pluggas idag. Som vanligt går det inte lysande, fattar inte alls hur man gör och då har jag ändå fått det förklat tusentalsgånger (åtminstonde känns det så).
Det var inte förens jag loggade in på msn och frågade Ellen om hjälp som ett ljus gick upp för mig, plötsigt var alla talen (de som e utformade på samma sätt) enkla. Det jag behöver är en förklaring som jag förstår mig på, att jag inte förstår alla de andra förklaringar jag fått beror på att alla tänker på olika sätt.
Så när ni inte förstår något och någon kollar på en som om man vore den trögaste personen i världen, ge inte upp eller bli förbannad då. Utan fortsätt att försöka och be andra förklara så att du tillslut hittar "din" lösning, då allt faller på plats.

(Ville bara skriva ner detta innan jag stöter på nästa problem och har glömt av detta.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0