Torsdag 4/9

Ännu en "vanlig" skoldag har passerat och det är bara en dag kvar till helgen. Det ska bli skönt att kunna sova ut lite även om jag har en känsla av att det kanske kommer hamras lite här och var, så det kanske inte går att sova ut i alla fall.
Sen har jag upptäckt att jag är lite negativ av mig så jag har bestämt mig att försöka sluta tänka negativt och istället fokusera på det som är bra.
Låter kanske enkelt nu men jag har upptäckt att jag har problem med det, så det ska det bli ändring på. (Ska bli som den glada obekymrade lilla knubbisen jag var som liten, som sprang runt i gummistövlar, klänning och solglasögonXD)

Så nu ska jag plugga fysik, för imorron är det prov vare sig jag vill det eller inte. Känns som om jag förstår mig på detta kapitlet så det känns bra i alla fall, hur bra det sen går får jag se efter provet.

"För  att väga upp en negativ kommentar, krävs minst två positiva."


Kommentarer
Postat av: Madde

tre har jag hört att det ska vara. :P

2008-09-07 @ 17:31:50
Postat av: Linnea L

haha, okej;P men jag är snål(A)mohaha;P

2008-09-09 @ 08:37:51
URL: http://linnealarzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0