Fredag igen=) 18/9

Nu sitter man här igen och väntar på att genomgången ska fortsätta på webbdesignen. Har hunnit med att kolla mejlen så att min anmälan till unga forskare kommit fram. För den 10-12 Okt bär det av till linköping, lite föreläsningar och sånt, men kände att jag var tvungen och kolla upp var det var i alla fall. Hittills är vi två anmälda (jag och jens) vad jag vet om, men hoppas att fler jag känner nappar och följer med. Får skriva lite om sen hur jag tyckte att det var, vet inte alls hur det kommer att bli.

I helgen ska jag va med Ida och ha skoj förhoppningsvis, sen så är det Bandy med simningen idag som jag måste komma ihåg att anmäla mig till. Sen får vi se vad som händer, men nu måste jag vara med på mer genomgång.

Ha det bäst alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0