Fredag 12/9 (webbdesign)

Stress för inget
Nu sitter man då har på webbdesignen och väntar på att tiden ska gå. Det vi skulle göra idag gjorde vi  redan igår, så nu är det bara en timme kvar av vänta, känns lite meningslöst. Dessutom försov jag mig idag och var tvungen att ducha och fixa så gott jag hann på 15 minuter, lite väl tajt med tid. Därför hann jag inte äta, vilket jag känner att jag borde ha gjort.

Uppbokad
Känner mig lite stressad över allt som händer, känns som om allt kommer samtidigt, men nu har jag nog lyckats lösa det. Tyvärr får jag nog helt enkelt skippa bandyn och eftersom Sarha har blivit sjuk (hoppas hon mår bättre snart) har vi flyttat fram pokern till nästa helg.  Så idag ska jag och Jojjo kolla lite på film och troligen prata tills dess att vi blir hesa. Var ett tag sen man träffade henne nu.
Så detta har jag väl "lyckats" få ihop hyfsat även om det säkert blir krångel nästa helg med, men får försöka lösa det med alla inblandade.

Ska boka?
Funderar på att resa utomlands med några kompisar på jullovet, men som vanligt är det vissa små hinder man måste komma över. Ett exempel är att få mamma och pappa att tycka att det är okej och att vi kan "klara" det. Sen är det lite priser,  vad som ingår och så vidare som jag vill ha koll på. Som grädden på moset är jag inte riktigt säker på att jag vill till just Las Palmas, kollade upp och det ska visst bara vara 21 grader i januari, men kanske kan hitta en lösning ändå. Fast sen är det ett återkommande problem med att vi inte är 18 som försvårar allt lite, men vi får se hur det blir.

Veckans ordspråk i min kalender lyder:
En egoist är en ofin människa som intresserar sig mer för sig själv än för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0