Sista... 2/11-08

Vet att jag varit lite dålig på att uppdatera här, men ser att jag haft en person inne varje dag i alla fall. Lite imponerande tkr jag allt. En annan sak som jag är lite mer stolt över är att jag kom på vad att ge mamsen i födelsedagspresent. Tkr att det är jätte svårt att komma på vad man ska ge bort (Några idéer till farsdag?), det slutade i alla fall med ett kort med litet härligt rim på, hur rimmet gick ska vi inte gå in på, rimmar fortfarande som i förskolan(A). Grejen är i alla fall att min moder är galen i att plocka svamp, så hon och jag ska ut i skogen som en liten utedag.
En heldag med mig kan det bli bättre?;) (själva fikakorgen och det faktum med att jag ska hjälpa till med rensningen är nog inte höjdpunken?(självklart inte!xD))

Haha, nu använde jag paranteser som en liten galning, jag har nog räknat för mkt matte idag. Tänka sig sista dagen på lovet och jag räknar matte:S Ett stort bevis på att jag skjuter fram sånt jag inte vill göra till sista minuten. Aja, får väl sörja att skolan börjar igen med massor av fika (mamma fyller ju trots allt år).
Egentligen är det inte så tråkigt i skolan det är mer prov, uppsatser, vissa lektioner som tar kol på en... Antar att ni vet vilka;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0