Tisdag 29/7 & Onsdag 30/7

Tisdagen
Vaknade och hade lite smått panik över att jag inte skulle hinna städa, så det var det första jag gjorde när jag vaknade. Tills dess att jag kollade på klockan och upptäckte att den var 6 på morronen, så jag gick och la mig igen när jag märkte det.
Käkade tidig lunch och cyklade sedan iväg till sjön, känner mig helt duktig som motioneradeXD Badade en stund med Maria och Moa, sen satt vi och funderade på en gammal gubbe som satt vid bryggan och gjorde grimaser typ. Cyklade hem lagom för att hinna städa undan tills Sarha skulle komma vid 7. Fick lite fina blommor som vi fick sätta i ett gammalt lejonkungenglas eftersom vi redan packat ner vaserna. Sen så käkade vi lite grillemat och gick ut och gick en runda och snackade. Diskuterade lite kring hur det skulle bli i fjällen och vem som ska fixa med vad osv, men även mkt mkt mer.

Onsdagen
Började dagen med frukost och gick sen ut och spelade lite badminton. Jisses, vilken stil man kan spela med ibland. Det blev ganska varmt även i skuggan så vi tog en fika och packade även ner lite picknick till sjön, dit drog vi för att svalka oss. Var skönt att bara kunna ta det lite lugnt och fortsätta våra samtal. Drog hem när det blev för varmt där med och satte oss i gillestugan och kollade på film(Lady in the water), den första var inte alls bra så den skippade vi och bytte till Into the blue. Fick bryta i mitten för kvällsmaten, men hann nästan hela filmen innan sarhas mamma kom och hämtade henne. Hade jätte kul faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0