Söndag 27/7

Ställde klockan på 11 idag för att vakna i tid men ändå kunna få sova ut, men vaknade tidigare av solen som sken in i mitt rum. Så jag gick ut och la mig i skuggan och sov vidare, hade bestämt att jag skulle till sjön och bada med sofie. Därför lagade jag lite mat innan och fixade till lite fika, innan jag mötte upp henne vid ett-tiden. Hade underbart soligt väder som resulterade i några dopp. Det var kul att träffa henne igen och prata av sig lite, det behövs inte så mkt för att ha roligt med sånna personer. Det borde göras om, gäller bara att hitta tid. Fattar inte hur jag kunde anmäla mig till fjällvandring i samma veva som jag ska flytta, lär bli lite stressigt. Vi får väl se hur det går, hoppas bara att det blir bättre än vad jag förväntar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0