Onsdag - Havet XD

Åkte till Ugglarp idag för att sola och bada i havet. Kollade vädret som visade att det skulle bli fint, men när vi kom dit var det totalt igenmurat med moln. Så vi stannade och fikade  när vi kom fram (har alltid varit en tradition med att fika direkt efter packat upp allt), sen så spelade vi lite kort . Innan vi åkte hem tog jag och Amanda tett snabbdopp. (Varmare än vad jag hade föreställt mig att det skulle vara.) Förstår att Ellen som knappt badar i vanliga fall inte följde med i. Sen åkte vi hem. Det var den resan till havet.
Åt god potatissallad när jag kom hem och lade mig ute på en filt och sov lite i solen efter det. Jag hade precis vaknat när Ellen ringde och frågade om vi skulle dra och bada, vilket jag inte var sen att nappa på. Blev en bra dag i alla fall. Får se om vädret är bättre vid havet imorron, för då åker vi ner igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0