Måndag & Tisdag

Vaknade halv 6 för att jag skulle jobba, men som vanligt går inte allt som planerat. Skulle åka härifrån kl 6 som jag brukar när jag jobbar, vad som istället hände var att jag svimmade. Hade kanske varit vaken i 10 minuter så hade hunnit vakna till ganska bra i alla fall, även om det är långt i från den tiden jag föredrar att gå upp på mina lov. Svimmade till en gång lyckades riva ner strykjärnet då, sen reste jag mig antagligen för snabbt (svimmade igen) och fick med mig strykbrädan (varför göra något halvhjärtat?). Skrapade upp armen lite, slog i svanskotan och huvudet, fast jag antar att jag hade tur med att strykjärnet inte var varmt.
Så inget jobb i måndags och även i dag valde jag stanna hemma. I stället har jag legat och läst ute på en filt i våran underbara trädgård och bara gottat mig, förutom när mamma har velat ha hjälp med att rensa hallon. Jag förstår inte hur man kan tycka att det är kul, men uppenbarligen gör hon det. Vilket har resulterat i att jag rensat ett antal liter hallon, men får se det positivt det är gott.

Kommentarer
Postat av: Madde

Så bra att du lärt dig se allting så positivt ;D

Dock inte trevligt att svimma... Men tur att det gick bra i alla fall!

2008-07-22 @ 17:58:50
Postat av: Linnea

Jag är positiviteten personiferad(lr vad man nu sägerXD)

2008-07-22 @ 21:42:18
URL: http://linnealarzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0