Fredag 18/7-08

Väcktes kl kvart i 7 på morgonen av några som pratade, så det var bara att hoppa in i disskusionen som varade i ca 45 min innan i alla fall jag somnade om. Vaknade faktiskt vid 11, städade undan och käkade frukost och goda socker munkar (nyttigt). Lyckades slå i min tå i en tröskel, så nu är den helt blå. Trodde knappt jag skulle få i den i mina skor så ont gjorde det, men det gick. Var nere vid hamnen och skulle vi kolla in vad marinfestivalen var för något. Mest massa gamlingar, så drog in och käkade på Idas pub (jätte gott).
Åkte hem med några bekanta till Eva, råkade somna så social var jagXD. Det var väl i stort sett min lördag, förutom att jag käkade kvällsmat med min familj och kollade lite på tv.


Kommentarer
Postat av: trang

oyy srry, my bad(a) men fan trodde du somnade om direkt :$ maten var god iaf :D

2008-07-20 @ 22:18:19
Postat av: Linnea

Van vid erat prat:P Det var ganska så fullt i bussen och vi missade den för att vi inte sprang;) Så lite har du rätt i;P

2008-07-22 @ 14:56:34
URL: http://linnealarzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0