Jullov

Nu har jullovet redan pågått några dagar och jag måste säga att jag hunnit med ganska mycket. Jag firade skolavslutningen med lite bandy med vännerna på simningen, vilka jag även firat lite jul med. Vi var hos Jim och bytte lite julklappar och kollade på film osv, förlåt att jag var så trött(A). Hade varit uppe kvällen innan till halv 5, kan det varit någon annan än Ellen och Trang som höll mig vaken? Mycket eftersnack efter det att resten av de gamla tjejerna hade dragit hem från vår lilla återträff med 9:e. Vill tacka Aggi som råkade ringa Ellen av misstag så att det blev av... Sen vill jag lägga till att jag tycker att vi skulle ha en maxgräns för hur många straff man får ta emot i amöbaleken;) Att den inte innehöll mandelmassa... tror jag inte påxD

Utöver det har jag haft en mysdag med mamma. Vi åkte till Värnamo gick lite i affärer, jag klippte mig och sen bjöd jag henne på fika:P Sånna dagar gillar vi! Har även haft lite kvalitetstid med Pappa, vi reste granen och klädde den så fint:) Fy vad svårt det vara att få den någorlunda rak, men fin blev den till slut. Avslutade kvällen före julafton med en skinkmacka med mamma o pappa, lite av en tradition. Fast denna gången hade pappa gjort skinkan, mycket lyckat. (jag menar det:P)

Nu återstår bara och vänta på Tomten som kommer i morgon? Det första jag ska göra är att slita upp Ellens present, jisses vad nyfiken jag ärxD

God Jul på er alla!

Kommentarer
Postat av: Madde

God Jul! :D

2008-12-23 @ 23:37:58
Postat av: Linnea

Tack, hoppas du får en underbar jul:P Tror du är min mest trogne läsare;)

2008-12-23 @ 23:43:10
URL: http://linnealarzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0