...

Julafton
Julaftonen igår bjöd på lite överaskningar trots allt! Alla var inte lika positiva, som då pappa o mamma hojtade snart åker vi till farmor. Jisses, vilken panik man fick då, tur var det att man redan bestämt vad man skulle ha på sig. Var bara att strycka det och byta om, jag hade bara kvar att ta på sockarna och när jag böjde mig framåt hörde jag ett oroväckande ljud! Oh nej, detta händer inte tänkte jag, men som vanligt med min otur så upptäckte jag att den helt enkelt sprack!:O Så det var bara att leta upp nått annat kvickt som attan, men det gick ju till slut...phu... Missade början av Kalle Anka med, fast får väl ta igen det nästa år antar jag. Andra missöden var den när min bror tog fel på julkort och råkade få mina 500 kr som jag fått av farmor, det bringade inte lite paniiik. Men det löste sig som tur var=)

Utöver det så var det så var det bara bra överaskningar. Min kusin Fanny har tagit körkort, grattis till henne! Jag fick julklappar trots att vi bestämt att inte köpa några julklappar i år. Så tack för det. Ellens var i en egen liga, visste inte om jag skulle våga öppna det med farfar i rummet, men det var inga problem. Fick en tavla med några kort på mig alla tagna i min "glans" (host).

Dagen efter
Så här dagen efter har jag bara tagit det lugnt, tog en sovmorgon och bara slappat. Eller? Tja hjälpte mamma o pappa med tvätten, sorterade en hel hög med sockar, jippie! Fast det är väl det jobbigaste jag har gjort idag så ska väl inte klaga. Nu när min lillebror har dragit ut ska jag låna hans dator och se om det finns någon bra film att kolla på=)
En riktig slapp dag, men imorron då smäller det! Då tänkte jag att jag skulle aktivera mig själv lite bättre!:P

Mitt nya motto (behövs slipas lite mer)
Se till att det blir som du vill och häng inte läpp när det inte blir så


Kommentarer
Postat av: Madde

Hm.. bilder från ditt förflutna? Det behöver jag nog kolla upp ;D

2008-12-25 @ 22:41:55
Postat av: Linnea

Men madde då? du får ju hålla dig till ämnet;) Tror du verkligen att du kommer hitta några ledtrådar här? Forget it my friendxD Mohahaha(A)

2008-12-25 @ 22:45:20
URL: http://linnealarzzon.blogg.se/
Postat av: hanna

rolig blogg..

2008-12-25 @ 22:46:42
URL: http://hannuis.blogg.se/
Postat av: Sarha

Kanon motto måste jag säga !! I Love it :D

2009-01-07 @ 21:47:01
Postat av: Sarha

Kaonon motto tycker jag !! I love it :D

2009-01-07 @ 21:47:59
Postat av: Linnea

Haha, tackar(A) Kan behöva höra det ibland tror jagxD Så detta året ska jag inte ge upp o förhoppningsvis inte suraxD

2009-01-08 @ 16:22:44
URL: http://linnealarzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0