Tisdag 5/8 (Färg...)

Vaknade upp och huvudvärken hade ännu inte försvunnit, var riktigt vresig mot mina föräldrar som väkte mig för att välja färg till rummet. Tror aldrig det skulle gått så fort om jag hade varit klar i huvudet, men nu var jag klar på 5 minuter. Åkte för att hämta färgen och sen bli avlämnad hos Trang för en tjejkväll, som vanligt blev det mycket mat som pizza, tårta, grönsaksdipp, godis...Kollade på den nya filmen Hancook, pratade och planerade framåt 4 på natten, jag som skulle upp  kl 7 för att måla, hade lite problem att komma upp ur sängen på morgonen. Trött kom jag till huset i mina fina blivande målarkläder som nu har vita fläckar överallt. Blev helt klar med klädkammaren (nästan helt själv), sen så hann jag börja på med förrådet som jag troligen kommer få fortsätta med imorgon, men just nu vill jag hellre bara ta det lugnt trött som jag är.

Är mer positiv än igår i alla fall=)

Mitt liv är på sätt och vis som färgen på byxorna
Ibland får man bort fläckarna, Ibland inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0